the_looop Postad 5 augusti 2007 Postad 5 augusti 2007 Tja, Jag har bestämt mig att jag SKA göra filmmusik när jag blir vuxen (vet att det är tufft men jag ska så gott jag kan). Är 15 år men har hållit på men musik sedan jag var 2 men för att jag ska kunna bli en filmmusiker så behöver jag eran hjälp som gör filmer. Jag erbjuder mig att göra filmmusik GRATIS åt er som har bild men behöver musik. Jag har gjort musik till en trailer (tryck för att ladda ner den HD eller DivX) Jag ska också göra musiken till en av Crazy Pictures filmer. 0 Citera
Zapper Postad 5 augusti 2007 Postad 5 augusti 2007 Jag är mycket intresserad! Om du vill kan du adda mig på msn så kan vi prata mer om det ^^ zapper40@hotmail.com För mer info om projektet: http://www.marday.se/dbf.php 0 Citera
pontus_börjesson Postad 5 augusti 2007 Postad 5 augusti 2007 Jag är också intresserad, vilka genrer arbetar du med? 0 Citera
the_looop Postad 5 augusti 2007 Författare Postad 5 augusti 2007 Jag kan göra det mesta, i vanlig musik har jag ju hållit på men Trance, rock, pop och ballader fast i filmmusik så är det väll orkester musik som jag ska försöka med (typ sorglig musik, militär musik m.m.) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.