Radioman Postad 4 augusti 2007 Postad 4 augusti 2007 Är det någon filmintreserad som sett denna dokumentär? Tittade på den i torsdags. Hamnade framför TV'n och frun hade zappat runt och hamnat på denna dokumentär. Annars hade jag nog aldrig valt den själv. Hursomhelst så var den intressant filmad och berättad av Rebecka Rasmusson. Kanske handlade det också om Rebeckas tankar en hel del. Är det någon som känner till Rebecka eller har sett dokumentären? Jag har aldrig sett Alice Timander privat filmad på detta sätt. Här fick man reda på lite mer om henne och hennes bakrund. Man har ju undrat efter alla veckotidningars kändisskvaller i alla år. Fotografen Rebecka hade en del mystiska egna sekvenser gjorda på allkonstnärers vis. Filmlook, skakning, oskärpa .. mm., you name it. Allt av detta gillade inte jag men dokumentären som helhet var bra. Jag var inte spik nykter. Kanske bidrog det till mitt färgade omdöme .. Någon annan som sett detta och har en åsikt om kvalitet och filmteknik? 0 Citera
Team_fagott Postad 4 augusti 2007 Postad 4 augusti 2007 Mycket bra film. Älskar Super-8mm sekvenserna. Kommer på DVD.. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.