megawatti Postad 29 juli 2007 Postad 29 juli 2007 Gjorde denna för ett tag sedan, projektet har väl legat mer eller mindre på is sen dess. http://Http://absolut.snusk.nu Säg vad ni tycker, vad går att förbättra osv? 0 Citera
Headman Postad 30 juli 2007 Postad 30 juli 2007 hmmm, du data nörd va? hehe kommer från rätt person :p inte så bra, satsa på ett webhotell och Dreamweaver cs3 länk till webhotell: http://www.one.com 0 Citera
megawatti Postad 30 juli 2007 Författare Postad 30 juli 2007 hmmm, du data nörd va? hehe kommer från rätt person :p inte så bra, satsa på ett webhotell och Dreamweaver cs3 länk till webhotell: http://www.one.com Förklara varför jag ska sattsa på DReamweaver som bokstavligt förstör koden, här har man liksom suttit och kämpat med css ;) Och jag har ett webhotell ifall jag inte minns fel? 0 Citera
Headman Postad 30 juli 2007 Postad 30 juli 2007 oj, tog fel hehe, men Dreamweaver förstör inte koden (inte i början iaf.) jobbar du css, ditt val. såg mer ut som det vore nå gratis grej, så jag antog det. Jag ber så mycket om ursäkt. Vad jag skäms :(. jaja, alla kan göra fel fast detta var bra jävla klantigt, kan väll skylla på att jag precis hade vaknat och var jävligt trött........... hehe, Ledsen än en gång, men jag håller mig i vilket fall till DreamWeaver, fast jag har ju kallats den mest irriterade medlemmen av en annan hehe, men det visade sig att han var lika irriterande, men skit samma. Nu var jag iaf den mest förvirade. Johannes 0 Citera
megawatti Postad 30 juli 2007 Författare Postad 30 juli 2007 oj, tog fel hehe, men Dreamweaver förstör inte koden (inte i början iaf.) jobbar du css, ditt val. såg mer ut som det vore nå gratis grej, så jag antog det. Jag ber så mycket om ursäkt. Vad jag skäms :(. jaja, alla kan göra fel fast detta var bra jävla klantigt, kan väll skylla på att jag precis hade vaknat och var jävligt trött........... hehe, Ledsen än en gång, men jag håller mig i vilket fall till DreamWeaver, fast jag har ju kallats den mest irriterade medlemmen av en annan hehe, men det visade sig att han var lika irriterande, men skit samma. Nu var jag iaf den mest förvirade. Johannes Det är lungt, gillar kretik. Nog allt på den sidan har jag gjort själv, eller började bygga från en gratis css-design så jag slapp skriva så mycket kod. Så åter till tråde vad går att ändra? :) Beffo är ett gratiswebhotel, men jag har specialkonto där, haft de i snart 2år aldrig strulat (lite struligt nån gång, men allt får man inte gratis! ;) ) 0 Citera
Headman Postad 30 juli 2007 Postad 30 juli 2007 okej, det känns liksom som att Hemsidan e en blog, liksom känslan i den. vet inte hur jag ska förklara det. men det är väll för den här nyhets byggandet som hemsidan har, påminner lite om en blog. En fråga har du gjort logon? En sak som e bra, enkelheten, hemsidan är enkel och förstå, det e bra att det inte e så komplicerat. har gjort egna hemsidor ibland och dom har blivit jobbiga att läsa pågrund ut av jag använt flash dit och flash hit. och jag har sett bättre hemsidor men om jag ska vara riktigt ärlig får den 3 av 5 + . Johannes - nu har jag kritiserat ;) 0 Citera
Rjzonez Postad 8 augusti 2007 Postad 8 augusti 2007 Jag har försökt flera ggr ... kommer inte upp :/ 0 Citera
iostream Postad 10 augusti 2007 Postad 10 augusti 2007 Snygg sajt! Word på att dreamweaver verkligen förstör koden. Ska man koda hemsidor ska man göra det i notepad++ :) Om vi ska jämföra med film, så är dreamweaver som att ha imma på linsen när man filmar. Eller kanske till och med linslocket på linsen. Jag är fortfarande förvånad av att så många har Beffo som webhotell, det verkar vara större än det ser ut. Har också ett konto där, har "känt" SlewMe sen en tid tillbaka :P 0 Citera
Rjzonez Postad 11 augusti 2007 Postad 11 augusti 2007 Japp nu kom jag in :D en jeavlig snygg sajt, med en riktig cool design :D Jag skulle aldig ha fått för mig att göra en websida i grön ... men det blev jätte snyggt :D /Xinga 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.