Pierre1 Postad 26 juli 2007 Postad 26 juli 2007 Vilken typ/märke/leverantör rekommenderas av miniDV band? (För användning i en Canon XH-A1) 0 Citera
MovieSwede Postad 26 juli 2007 Postad 26 juli 2007 Det viktigaste är att inte blanda märke. Sen beror det ju på om du planerar att återanvända band eller ej. 0 Citera
Pierre1 Postad 28 juli 2007 Författare Postad 28 juli 2007 Jag räknar nog med att återanvända banden, har gjort det tidigare efter att ha lagrat på ext. HD. Vad är rekommendationen, antal ggr eller inte alls? 0 Citera
Tomtebo Postad 28 juli 2007 Postad 28 juli 2007 helst ska man inte återanvända dem för jag har hört att den har lättare för att förlora material. sedans kulle jag nog satsa på något dyrar dv band, då de brukar ofta hålla bättre. 0 Citera
02simond Postad 30 juli 2007 Postad 30 juli 2007 Jag spelar aldrig över mina dv-band eftersom det känns bra att ha ett original liggande. Men är det nån som har tips på bra/bästa dv-banden? 0 Citera
antonjansson Postad 5 augusti 2007 Postad 5 augusti 2007 har hört att panasonic proffesional är väldigt bra, använder dom själv och har inget att klaga över sen värkar de som att sonys band är trögare och smutsar ner alla kameror utom just sonys. tror de va cyberphoto som inte ens rekomenderade dom till sonys häller 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.