Mr Orange Postad 22 juli 2007 Postad 22 juli 2007 Är det bra att ha goda kontakter när man söker till t.ex. filmskola och sådant? 0 Citera
Mr Orange Postad 22 juli 2007 Författare Postad 22 juli 2007 men i allmänhet, hur viktigt är det med bra kontakter inom branschen? 0 Citera
precision motion Postad 22 juli 2007 Postad 22 juli 2007 Det är väl på många sätt avgörande för hur lågt man kan gå. Om du har en farsa som känner någon som behöver ha ett bröllop filmat så kan du ju känna lite pengar. Eller om din kompis är egenföretagare och har ständig kontakt med en reklambyrå. Reklambyrån nämner att det är jävligt svårt att få tag på bra folk för något speciellt och då säger din kompis att jag känner någon som du borde träffa. Det kan öppna dörrar bara att du känner ett par personer. 0 Citera
Mr Orange Postad 22 juli 2007 Författare Postad 22 juli 2007 där ser man, min familj har flera kontakter i filmbranschen, som jag har tagit kontakt med och några som jag ska 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.