Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

hej.

fick idag min xm2a stulen på burger bing medborgar platsen.

känns inge vidare då kameran är köpt i julas..

har snackat med polisen men som väntat så fick man ju ignen som helst ordentlig hjälp där inte. vädjar därför till ala er som söker runt på kaemror på blocket eller liknande att hålla ögonen öppna efter min kamera.

om ett mirakel skull eske och någon faktiskt hittar en billig xm2a så kolla serie nr 134302510370.

tack

Postad

nja, va jag å två polare dårå som käkade på burger king på medborgarplatsen, så hade ja kameran i min kameraryggsäck precis på stolen bredvid mig, så kände ja att väska gled ner lite eller va man ska säga så kollade ja mot den å drog den ännu närmare så såg ja en arm och en jacka från personen bakom mig svepa förbi men tänkte bara att han rättade till jackan på stolen eller nått.

sen när vi skulle dra så såg ja bara hur väskan va halvt öppen å där låg längre ingen xm2a. men fick iaf behålla objektiven till fotokameran.. så man får väl va glad för de antar.

så sjukt att man kan bli av me grejer mitt framför ögonen istort sätt. xm2an är ju iaf relativt stor så fattar itne hur han kunde lirka ut den ur väskan utan att man märkte ett skit.. jävla svin de där

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...