c4kristoffer Posted October 28, 2002 Share Posted October 28, 2002 Vet någon om det finns plugins man kan ladda ner till Pinnacle? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted November 2, 2002 Share Posted November 2, 2002 http://www.wwug.com/forums/puffin_ae-plugins/ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c4kristoffer Posted November 7, 2002 Author Share Posted November 7, 2002 Jag kan inte hitta några plug-ins där. Vart skall jag gå hän på den sidan för att komma till ett nerladdningsställe? Tack! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted November 7, 2002 Share Posted November 7, 2002 Det var det närmsta jag hittade (via google.com), tyvärr. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c4kristoffer Posted November 8, 2002 Author Share Posted November 8, 2002 Men borde det inte finnas plug-in till Pinnacle? Det finns ju till nästan alla program... Känner ni till något ställe där man kan hitta effekter och sånt till filmer, då? Alltså massa effekter - explosioner, baklänges, osv. Jag har kollat AlamDV - men den går inte att spara på (demo). Jag vill helst inte köpa ännu ett till videoredigeringsprogram. Därför letar jag efter kostnadsfria program. Tack på förhand! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lèv Grünberg Posted November 9, 2002 Share Posted November 9, 2002 Hej, Jag har precis köpt in Pinnacle och jag har fått lite problem med den. När jag börjar redigera så försvinner bilderna och det blir grått på storyborden trots att innehållet är kvar. Det går att se klippen när man väll kör dem. För att kunna se storyborden igen måste jag starta om programmet och det känns "lite jobbit". Är det flera som har samma problem och jar kunnat lösa den, så hör av dig till mig. MVH Lèv Grünberg lev.grunberg@edu.kungsbacka.se 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts