jackpac Postad 15 juli 2007 Postad 15 juli 2007 Hej gott folk, jag har en MiniDV kamera och jag har hört att JVC inte är så snällt mot firewire kort. Verkligen inte den jag har (GR-D30E). jag har firewire kort. det är hittat som 1394 port under nätverksanslutningar. jag kan inte Captura filmen från Kameran till datorn. jag har testat följande program - Windows Moviemaker - Pinnacle Studio 9 - Premiere pro 2.0 Teknik - Haft kamera och dator avstängda samtidigt - Formaterat & Installerat om datorn Datorn reagerar inte äns när jag har kameran ikopplad till firewiren och det enda alla programmen säger är: "device not connected" osv. och det är ju rätt störigt. skulle varit tacksam om någon kunde försöka hjälpa mig. tack på förhand // Markus 0 Citera
jackpac Postad 15 juli 2007 Författare Postad 15 juli 2007 ingen som har någon lösning? använder winXP SP2 på min AMD64 3500+ 1.5GB DDR ATI Radeon X1950Pro 0 Citera
Stefan_holst Postad 15 juli 2007 Postad 15 juli 2007 Ledsamt, har du möjlighet att prova en annan kabel? Steg två är prova en annan dator. Nr 3 annan kamera till din dator. 0 Citera
jackpac Postad 15 juli 2007 Författare Postad 15 juli 2007 jag har testat en annan kabel, har testat i en annan dator mitt enda hopp är att testa annan kamera då. men har problem att hitta någon att låna av :) tack för tipsen :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.