ThirddOracle Postad 13 juli 2007 Postad 13 juli 2007 Har AE CS3, och har så länge jag kan minnas alltid haft konstant problem adobe-produkter sedan v. 6.5! Nej inte riktigt, men det känns som det ofta varit problem. Utan att jag gjort någonting utöver det vanliga, så kan jag helt plötsligt inte längre starta AE. Ibland så kan jag starta det, men då stängs programmet ned så fort man får upp interfacet, utan någon som helst error meddelande. Ibland så får jag upp ett meddelande under starten av AE, exakt varje gång det står "Initializing Media Core" så får jag upp ett error meddelande. Det står på meddelandet: "After Effects error: sfntread library error ( 83 :: 4 )" och när jag klickar på ok får jag upp ett annat meddelande där det står: "After Effects warning: Unknown BIB error. sfntread library error, CT, 0" och efter det så stängs uppstarten av AE ned. Båda problemen borde väl vara sammanhängande? Båda problemen ger i alla fall ingen som helst tillgång till att jobba i AE. Jag har testat att både ominstallera AE, och att ta bort AE för att sedan installera det igen. Inget fungerade! Jag har också sökt på de felmeddelande jag får på google, verkar inte finnas någon lösning. Får inte ens en enda träff på hela WWW! 0 Citera
Rogge Postad 13 juli 2007 Postad 13 juli 2007 Troubleshooting After Effects 7.0 and After Effects CS3 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.