Råde Postad 24 juni 2007 Postad 24 juni 2007 Hello..Jag har "komponerat" och spelat in egen musik ett ganska bra tag nu och det skulle vara väldigt kul att få testa på att skriva till en film. Så är det ngn som vill ha musik till sin film skulle jag kunna försöka mig på att få fram lite material. Håller för tillfället mest på med symfonisk musik med mkt rythmer, men kan även variera mig..=) 0 Citera
carbe Postad 25 juni 2007 Postad 25 juni 2007 Hallå! Jag tror att jag är intresserad, men jag skulle gärna vilja höra något som du har gjort tidigare först. Sedan vore det roligt att veta hur gammal du är också, för det tycktes inte stå i din profil. Får jag höra något så är jag antagligen intresserad. :) 0 Citera
Råde Postad 25 juni 2007 Författare Postad 25 juni 2007 Carbe - Ja, jag ska försöka lägga upp/skicka ngn som jag har gjort snart. Jag är 19 år. Snabb fråga bra; Heter du Martin i förnamn? I så fall har jag haft dig som lärare ett kort tag i Öjersjö=) Bollyn - Eftersom det skulle bli min första film har jag inte haft en tanke på det och jag kommer inte ta alls mkt betalt. Med rätt film och om båda tycker att min musik passar in ska det säkert gå att komma överens. Hur som helst skulle jag vilja se filmen innan jag bestämmer mig. Ha det 0 Citera
Nyström jr Postad 26 juni 2007 Postad 26 juni 2007 Kan du göra sån här musik som liknar denna så skulle det vra toppen 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.