Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej

Jag har en panasonic NV-GS75. Jag använder mig av det program man fick till kameran, MotionDV STUDIO 5.3E LE, för att redigera. Nu till problemet, enligt bruksanvisningar ska man om man har en DV-kabel (som jag precis inhandlat) kunna överföra redigerat material till DV-band. När jag försöker göra detta med programmet så får jag bara svaret "Writing to the output device is prohibited and output is disabled. The output device may not support writing or it may be connected trough a port that does not support writing". Är det ngn som vet vad jag gör för fel? Enligt allt som står i kamerans brukanvisningar borde det fungera.

mvh

A

Postad

Ok,så kan det ju vara, men borde det inte gå eftersom det står i manualen att det ska gå och överföra från Motionstudio till DV-bandet/kameran om man har DV-kabel? Kan det vara ngt annat? Kan det vara min dator? Finns det ngt sätt jag kan kolla om ngt, som behövs, fattas på min dator.

Postad

Kameran har en DV-ingång, men kan den vara bara ut? Konstigt isf med tanke på manualen. Det går att överföra från kameran till Hårddisken, både med USB och DV-kabeln.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...