gummibär Postad 21 juni 2007 Postad 21 juni 2007 Hejsan alla ! Jag skulle vilja ha ett bra program som man kan ha till förtexter osv. Så någon som vet något bra ?? tack på förhand 0 Citera
precision motion Postad 21 juni 2007 Postad 21 juni 2007 Om du har mycket pengar och tålamod så är Adobe After Effects helt okej. Annars har nog Windows MovieMaker allt du behöver för att kunna presentera alla medverkande på stilrent och proffsit sätt med vit text på svart bakgrund. MovieMaker är nog till coh med att föredra om du inte har några förkunskaper i Adobes produkter. Om du har något bra redigerings program så ger det nog dig ett okej redskap att skriva med. 0 Citera
jepser Postad 22 juni 2007 Postad 22 juni 2007 Man kan göra en del med windows movie maker, annars finns ju som sagt adobes produkter, after effects, premiere och premiere elements. Premiere elements är änkelt (för en som kan det) annars lärde jag mig att göra täxter i pinnacle studio 9.:) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.