Jump to content

Recommended Posts

Posted

IAA, Interaktiva Akademin, fick jag höra talas om härom dagen i en annan tråd här på voodoofilm. Deras digital animation/comp utbildning låter grymt intressant. Är det någon här som kanske går på IAA eller ha någon annan erfarenhet av utbildningen?

Jag skulle gärna få lite objektiva kommentarer och synpunkter på utbildningen, på hemsidan låter det iallafall som en bra utbildning med stora möjligheter knyta kontakter med branschen med mera.

http://www.iaa.se

Posted

jag har gått där. de e många från min klass som fått jobb inom post på schyssta företag, likaså jag. är man duktig och visar att man fattar vad det handlar om och e villig att jobba så är det inga problem att få jobb sen. det är ju 20 veckor praktik totalt andra året så där har man sin chans att skapa kontakter. man lär sej om man e motiverad och jobbar för det.

• 1 month later...
Posted

Den listan såg bitviss rätt lovande ut. Egentligen är det en digital animation/comp utbildning som ligger närmast om hjärtat.

Är det någon som har gått en skola i Malmö, Lund området där om inte denna utbildning något liknade.