megawatti Posted May 26, 2007 Posted May 26, 2007 Tjenare, är det ingen annan som har längtat efter denna funktion? Nu har ältligen cs3 fått det! Testade de lite smått idag, inte de smidigaste kanske, men man lärde sig rätt fort. Övning ger färdighet. Mycke bättre en diverse plugin som jag testat till cs 2. Vad tycker ni? 0 Quote
Rogge Posted May 26, 2007 Posted May 26, 2007 Jag tycker också att det är bra att PPro äntligen får TimeRemapping. Kvaliteten är mycket bra både på TimeRemapping och vanlig Slow Motion, vilken inte är så bra i föregående versioner av Premiere. :) Jag tror att den absolut första Feature Request jag skrev när jag skaffat PPro 1.0 gällde just Time Remapping och är därför pga av det lite gladare att det kommer nu i PPro CS3. Nördig, jag? ;) :birp 0 Quote
Max_H Posted May 26, 2007 Posted May 26, 2007 Har faktiskt aldrig testat ngn mer logisk - men håller med, den kan vara lite tricky i början (provade den själv för första ggn för typ ett år sedan, så jag kommer inte ihåg alla "first impressions"). Kom ihåg alla modifier keys beroende på om du vill ha bakåt, framåt, freeze, mfl. Edit: Du kör rimligen version 325 av betan och den är fortfarande lite buggig. Jag spöade dig Rogge... ;) har en feature request från version 5.1c-tiden... när man för första gången testat After Effects och klippet plötligt började spelas baklänges och allt möjligt konstigt. Men nu är den här - hoppas vi kan få med ljudet i nästa version (och kom ihåg - det går tyvärr inte att copy/paste:a till After Effects). /Max 0 Quote
megawatti Posted May 29, 2007 Author Posted May 29, 2007 Oklippta klipp går fortfarande att copypasta till aftereffekts jo. Men för effektklip osv är väl "adobe bridge" tillför? har dock ingen aning om hur den fungerar! Nä men förut när man ville upnå denna effekt så behövde man ju dela klippet i delar, deståmer delar för att få de Gämt tex 100-110-120% osv.. och det var ju lite smått jobbigt och gav inge vidare resultat. Nu kan man ställa in 100-200 utan att behöva dela något, SKÖNT! :) 0 Quote
Max_H Posted May 29, 2007 Posted May 29, 2007 Klipp går att copy/paste:a mellan PPro och AE (är faktiskt osäker på om det går från ex PPro 2.0 till After Effects CS3). Finns det filter som fungerar i bägge versionerna följer dom också med. Det som endast fungerar i Production Studio är Dynamic Link, dvs att dra en orenderad composition till PPro och Encore. /Max 0 Quote
Recommended Posts