Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Jag har AE 7.0 och när jag exporterar via "Make Movie" och sätter på att ljudet ska vara med så hänger sig renderingen på en viss frame, alla gånger. Och exporterar jag via "Export" så fungerar det, men ljudet blir TOTALT kaos. Det går halva hastigheten, baklänges och i en enda stor röra!

Vad beror det?

Tack!

Postad

hmm, jag vet facktist inte, men du har väl ett vanligt redigeringsprogram där du klipper?

Ska du bränna det till skiva så kan du ju inportera det till klippprogrammet och lägga på ljudet där, samt bränna..

Vad har du för redigeringsprogram?

Och var ska du göra av filmen, datorn, nätet, skiva osv.?

Postad
Men det går väl lika bra att göra som jag sa, lägga på ljudet i ett redigeringsprogram, eller;)

Hej!

Jag vill helst inte exportera flera gången, men det känns kanske som att jag får exportera till en TIFF-sekvens från AE ändå, och dra in i Premiere!

Postad
Vad är det för ljud du använder i AE (hint: är det mp3 så är AE högst kräset...)? Har du timeremappat saker?

/Max

Det är nog högst troligt att det är det som är felet!

Går det inte att åtgärda på något vis?

Tack!

Postad
Hej!

Jag vill helst inte exportera flera gången, men det känns kanske som att jag får exportera till en TIFF-sekvens från AE ändå, och dra in i Premiere!

Har du klippt i premiere först, och sen inporterat det i after effects, och det är när du exporterar från after effects som ljudet blir konstigt, är det rätt?

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...