Double Trouble Postad 18 maj 2007 Postad 18 maj 2007 Hej! Jag har AE 7.0 och när jag exporterar via "Make Movie" och sätter på att ljudet ska vara med så hänger sig renderingen på en viss frame, alla gånger. Och exporterar jag via "Export" så fungerar det, men ljudet blir TOTALT kaos. Det går halva hastigheten, baklänges och i en enda stor röra! Vad beror det? Tack! 0 Citera
jepser Postad 19 maj 2007 Postad 19 maj 2007 hmm, jag vet facktist inte, men du har väl ett vanligt redigeringsprogram där du klipper? Ska du bränna det till skiva så kan du ju inportera det till klippprogrammet och lägga på ljudet där, samt bränna.. Vad har du för redigeringsprogram? Och var ska du göra av filmen, datorn, nätet, skiva osv.? 0 Citera
Max_H Postad 19 maj 2007 Postad 19 maj 2007 Vad är det för ljud du använder i AE (hint: är det mp3 så är AE högst kräset...)? Har du timeremappat saker? /Max 0 Citera
jepser Postad 19 maj 2007 Postad 19 maj 2007 Men det går väl lika bra att göra som jag sa, lägga på ljudet i ett redigeringsprogram, eller;) 0 Citera
Double Trouble Postad 19 maj 2007 Författare Postad 19 maj 2007 Men det går väl lika bra att göra som jag sa, lägga på ljudet i ett redigeringsprogram, eller;) Hej! Jag vill helst inte exportera flera gången, men det känns kanske som att jag får exportera till en TIFF-sekvens från AE ändå, och dra in i Premiere! 0 Citera
Double Trouble Postad 19 maj 2007 Författare Postad 19 maj 2007 Vad är det för ljud du använder i AE (hint: är det mp3 så är AE högst kräset...)? Har du timeremappat saker? /Max Det är nog högst troligt att det är det som är felet! Går det inte att åtgärda på något vis? Tack! 0 Citera
Max_H Postad 19 maj 2007 Postad 19 maj 2007 Vilket är felet? MP3 eller timeremapping? (Om det var NP3, exportera ljudet som wav istället.) /Max 0 Citera
jepser Postad 19 maj 2007 Postad 19 maj 2007 Hej! Jag vill helst inte exportera flera gången, men det känns kanske som att jag får exportera till en TIFF-sekvens från AE ändå, och dra in i Premiere! Har du klippt i premiere först, och sen inporterat det i after effects, och det är när du exporterar från after effects som ljudet blir konstigt, är det rätt? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.