jmalmsten Postad 17 maj 2007 Postad 17 maj 2007 Åldersgräns nu!!Sorry malmsten,inget riktas mot dig,Naturligtvis!! Varför inte? Jag gav ett skämt på väldigt låg nivå ju som inte hörde till tråden utom via en väldigt långsökt association jag hade;) och jag har problem att hitta ett inlägg som var lägre och mer ovesäntligt än mitt eget... Själv så tycker jag det är lite kul ibland med dessa meningslösa trådarna... se bara på "Senaste filmen du köpte/såg" på filmcafe... den bygger ju endast på att man skriver ner en liten kommentar på en film... den tråden ligger fortfarande i topp. Däremot undrar jag ju själv om "Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä- ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss- ionsinläggsförberedelsearbetenas" faktiskt har varit i bruk? annars kan vi ju bara slå på en slumpgenerator på x-antal ord och sätta ihop dom... och då tappar tråden helt värde... eller? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.