Joel.N Postad 15 maj 2007 Postad 15 maj 2007 Hej! Hoppas på hjälplösning av ett problem av duktiga "Voodoofolk"... Jag jobbar med AE7.0, och när jag lägger in ett klipp (som ska maskas över i ett annat klipp) och som jag har ändrat/redigerat hastigheten på i premiere (via timestretch) blir det klippet "hoppigt" , dvs bilden rör sig upp och ned, så att det tydligt syns att det inte "finns där på riktigt/ från början...) Jag har sparat det nya klippet som en AVI (movie) i premiere. Vad gör jag för fel? Mvh Joel.N (PS det blir "hoppigt" både när jag ökat eller sänkt hastigheten på klippet...) 0 Citera
simonrahnster Postad 15 maj 2007 Postad 15 maj 2007 Hej! Kanske inte direkt någon lösning, men kan du inte jobba med klippet redan från början i AE? Och göra hastighetsändringar även där? 0 Citera
Max_H Postad 15 maj 2007 Postad 15 maj 2007 Håller med Simon. PPro's nuvarande slow mo lämnar en del i övrigt att önska, framförallt på bilder med stillastående kamera (detta är fixat i CS3). Gör all slow mo i AE. /Max 0 Citera
Joel.N Postad 15 maj 2007 Författare Postad 15 maj 2007 Tänkte inte på det... Ska prova och återkommer med resultatet. Tack så länge Mvh Joel.N 0 Citera
StenR Postad 15 maj 2007 Postad 15 maj 2007 Twixtor är en trevlig plugin för att ändra hastigheten: http://www.revisionfx.com/products/twixtor/ 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.