Lookeqq Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 Hej, när jag ska exportera min film från pp 2.0 så för jag upp en skylt typ "dropped frames have been discovered" eller nåt liknande. Hur gör jag för att idenifiera framet eller för att spara filmen, har aldrig stött på promblemet förut? Men har förstått att det betyder att det har hänt nåt kajko med kameran vid inspelning, om jag inte är helt ute och cyklar. Tacksam för snabbt svar.. //fredrik 0 Quote
Max_H Posted May 15, 2007 Posted May 15, 2007 Ibland kan PPro droppa en frame bland de två första eller två sista. Mao inte alltid det gör ngt om man har balk/svart innan och efter filmen. Har du renderat ljudet innan export? /Max 0 Quote
Lookeqq Posted May 15, 2007 Author Posted May 15, 2007 Hm, vad menar du med renderat ljudet, ingen aning hur man gör. Men alltså borde jag inte se där framesen droppats då, som ett "hopp" om du förstår? Om ljud grejen inte funkar hur gör jag för att hitta var de droppade framesen finns? Tack för svar! //fredrik 0 Quote
Recommended Posts