Jump to content

Recommended Posts

Posted

För några år sedan kom jag hem en fredag kväll efter jag varit ute och slog på teven det första jag gjorde. På tv var det en gammal action-rulle som jag inte har nån aning om vad den heter, det jag kommer ihåg däremot är en man i filmen som snubblar när han springer med ett hagelgevär och skjuter sig självi huvudet. Om jag inte minns fel, det kan han hänt på nåt annat sätt också, jag är inte säker. Hur som helst så flyger det köttiga latex huvudet iväg flera meter.

Det jag vill ha hjälp med är att ta reda på vilken film detta är och jag undrar om någon på detta forum kanske vet vilken det är även med den lilla information om filmen ni just fått.. Det är en scen man minns

Posted

eyyy... det är ju en lynch-rulle... men vafan heter den?... den där med Wizard of Oz-tema... nicholas cage å allt... Wild at Heart.... så var det ja:)

eller har jag fel? den har ju iallafall med en scen då en kille råkar skjuta skallen av sig med en hagelbössa... ahhh,,, jag diggar Lynch's fascination av huvudskador:)

• 2 weeks later...