Gå till innehåll

Motion by Cap & Design, bra tidning?


Jawo

Recommended Posts

den känns väldigt cap & design då det är typ samma människor som gör den.

c&p känns som att den vill vara allt inom grafisk formgivning. både inspirerande samt torrt informativ om senaste skrivarna och programuppdateringar. de som gör den tror jag är just det senare och därför borde den tidningen bara erkänna att den är en tryck-jeppe-tidning och inget annat. finns betydligt bättre, mer kreativa och inspirerande tidningar och hemsidor än c&p. synd bara att det finns så få svenska alternativ.

kan känna att motion är lite samma sak. är dock betydligt mer insatt i grafisk formgivning än rörliga medier och ställer högre krav på informationen jag tar till mig i det förstnämnda. när det gäller rörliga medier slukar jag allt vare sig det är helt poänglöst bara för att lära mig så mycket som möjligt. kan säga att motion är bra på så sätt att den är bred och inte allt för avancerad. lite film, lite animation, lite bakom-kulisserna, lite program-recensioner.

sen att den kostar 125 är ju helt galet mycket för det man får. beställde dock mitt i förväg och då blev det billigare...

Länk till kommentar
Share on other sites

Okej. En anledning till att den är så dyr (vill dom nog få en att tro iaf) är att man får med en skiva med det amerikanska dvd-magasinet "Stash".

Fick du med den också, och är den något att ha?

Länk till kommentar
Share on other sites

skulle hellre betala 70kr och vara utan skivan om man säger så. kul med extrasaker men det känns som att man kan hitta lika bra saker på kreativa människors hemsidor. ok att det är bättre kvalite på en dvd men den kostar ju typ 35$ vilket är ett sinnesjukt överpris för det man får...

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...