Glas Postad 19 april 2007 Postad 19 april 2007 Hejsan! Det här kommer nog bli ganska svårt att förstå, men jag ska ge en så bra förklaring som möjligt. Jag undrar hur man skriver ut en viss sak i manus. Det brukar bl.a. finnas i trailers. Nämligen när det helt plötsligt blir svart, sedan visas det en kort sekvens och sedan blir det svart igen, visas en sekvens, blir svart osv. Ofta till ljudet av hjärtslag eller liknande. Förstår att det kanske inte är så lätt att lista ut vad jag menar, men skulle verkligen uppskatta om någon tog sig tid och tänkte efter. Fråga gärna om det är något ni undrar över. Mvh Micke 0 Citera
gorse Postad 19 april 2007 Postad 19 april 2007 EXT Busshållplats Intoning Bussen kommer uttoning EXT portgång intoning man öppnar dörren uttoning hur den exakta formateringen skall se ut får du titta i voodoofilms filmskola. 0 Citera
Glas Postad 19 april 2007 Författare Postad 19 april 2007 Aha ok, på det viset. Tack så mycket för hjälpen! Mvh Micke 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.