Jump to content

Recommended Posts

Posted

Titel: Solbränna

Voodooversion: 1

På stadens torg ligger en munter man och solar. Många är det som kastar konstiga blickar...

Denna idée poppade alldeles nyss upp så jag skrev ned den. Inte jätte orginellt men det blir nog skojigt att filma den.

SOLBRÄNNA.rtf

Posted

I like idén. Enkel. Inte omöjlig att få klar.

Ett förslag från mig till dig: För att filmen ska bli maximalt underhållande att titta på, låt det som händer runt honom vara speciellt och roligt att titta på. Att bara se en massa folk komma och gå är inte kul. Fixar du bara lite till lite bisarra aktiviteter runt denne coole herre så kan det nog bli succé!

Kanske att den lilla flickan glatt springer fram och stampar karln mellan benen eller nåt skulle nog kunna glädja en och annan tittare.

Lycka till!

Posted

Håller helt med dig, det måste verkligen hända någonting runtomkring honom. Ska jobba lite mer med detaljerna. Det är ju helt klart ett manus som går ganska så lätt att realisera. Jag hade tänkt att spela in de flesta scenerna med manus, men jag skulle vilja komplettera det med äkta bilder, man lägger helt enkelt en konstig man på en gata och försöker filma folks reaktioner på riktigt.

Tack så mycket för kritiken.