Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Tjenare, orkar inte springa ner till macen hela tiden :) så... Duger detta kort till min dv kamera?

http://www.clasohlson.se/Product/Category.aspx?id=251649&_path=251882;251757;251759;251224;251727;251649

Ska köpa en hd kamera i slutet av sommaren, antagligen en canon hc-20 om inget nytt kommit då. Kommer de palla de? annars, skaffa mig billigaste möjliga 800-firewire kortet. :)

Var detta menat till mig?

Tänkte varför gjorde du en ny tråd?

Postad
Var detta menat till mig?

Tänkte varför gjorde du en ny tråd?

Edit: jaha du har gjort en tråd om FireWire. Jo 400 klarar en vanlig kamera, macen har de. Men frågan är ifall hdv kräver 800.

Postad
Inga kameror har FW800 vad jag vet. Men det finns ju kablar med FW400 i ena och FW800 i andra änden. Mao HDV kör FW400.

/Max

okey, aja åker å köper ett 400 kort då. Tackar.

Postad

För den händelse att du inte vet det, MW - om du köper ett FW-kort specifikt för video, se då till att få TexasInstruments kretsar på det. Vet inte hur mycket strul det är numera, men av tradition är det bättre - dvs., köp det och var (mer) säker på att slippa strul och problem!

;-)

//Petter

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...