Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

En polare vill sälja mig sin Sony Dcr-trv900e och bad mig bara föreslå ett pris.

Tänkte kolla med folk här om de har någon aning om denna cam är värd att äga, och om ja, så isåfall hur mycket bör jag ge honom för den?

/Cart

Postad
Hej!

En polare vill sälja mig sin Sony Dcr-trv900e och bad mig bara föreslå ett pris.

Tänkte kolla med folk här om de har någon aning om denna cam är värd att äga, och om ja, så isåfall hur mycket bör jag ge honom för den?

/Cart

8000-10000 kr skulle jag tänka mig ge. Beror på skicket.

Postad

hmm. jag tänkte mig lite mindre för den. tydligen har den ingen laddare eftersom den har komit bort i flytten. hur mycket kan en laddare kosta om jag köper till den? Och är det nån som har tips på vart man kan köpa en sådan?

Tack förresten Fisheye!

Postad
hmm. jag tänkte mig lite mindre för den. tydligen har den ingen laddare eftersom den har komit bort i flytten. hur mycket kan en laddare kosta om jag köper till den? Och är det nån som har tips på vart man kan köpa en sådan?

Tack förresten Fisheye!

Har letat men inte hittat. Kan va svårt när kameran är så gammal. Men begagnat borde du ju hitta.

Postad

Tack förresten Fisheye!

Har letat men inte hittat. Kan va svårt när kameran är så pass gammal.

Postad

i denna hd-tv hd-kameratid så kommer nog priset sjuka snabbt. Har sätt ovanligt många kameror på blocket nu.. Även så tv aparater. Sälj fort så får du mer. ÄR vad jag har på känn iaf.

• 3 veckor senare...
Postad

jag köpte en trv900 för 4.5 månader sedan på blocket och fick ner priset till 7500. då fick jag kameran med alla tilbehör + 2 extra stora batterier som räcker i över 500 min=D ..så nu vet du det om du fortfarande är osäker på priset. toppenkamera btw!

• 1 månad senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...