Nicke_92 Postad 22 mars 2007 Postad 22 mars 2007 Den här gången ska fler lägga märke till Jamaican Jerry! det här är våran nyinspelade Jamaican-Jerry-film! denna gång sjunger han om sina problem, som alla har med hans haschbruk att göra, men han förtydligar att han fortfarande älskar sitt "gräs" han rymmer bland annat rån fängelset i denhär filmen. tid: 2:27 format: flash (youtube) http://img105.imagevenue.com/loc381/th_93197_vlcsnap_471301_122_381lo.JPGhttp://img17.imagevenue.com/loc380/th_93199_vlcsnap_472811_122_380lo.JPGhttp://img14.imagevenue.com/loc583/th_93206_vlcsnap_475895_122_583lo.JPG 0 Citera
Jonnybravo Postad 31 mars 2007 Postad 31 mars 2007 sådär ja! bra kamera till skillnad från dem andra, coolare effekter i denna och faktist så lät inte låten så tokig heller för den delen:D Däremot (kan det bero på dålig kvalite hos youtube) men när du visade snö eller vad det nu var, så var vitballansen alldeles för hög, man blev ju nästan bländad av den! Men denna kan man kort och gott säg att den var bäst av dem tre du lagt upp:) Men jag säger igen, är du säker på att göra musikvideos är ditt kall, såvitt jag fått se så verkar du ha många andra bra tallanger inom effekter och det är ju perfekt till actionfilmer t.ex! Exprementera mycket nu i din ålder, det är nu du har tid för det! 0 Citera
Nicke_92 Postad 1 april 2007 Författare Postad 1 april 2007 sådär ja! bra kamera till skillnad från dem andra, coolare effekter i denna och faktist så lät inte låten så tokig heller för den delen:D Däremot (kan det bero på dålig kvalite hos youtube) men när du visade snö eller vad det nu var, så var vitballansen alldeles för hög, man blev ju nästan bländad av den! Men denna kan man kort och gott säg att den var bäst av dem tre du lagt upp:) Men jag säger igen, är du säker på att göra musikvideos är ditt kall, såvitt jag fått se så verkar du ha många andra bra tallanger inom effekter och det är ju perfekt till actionfilmer t.ex! Exprementera mycket nu i din ålder, det är nu du har tid för det! musikvideos är egentligen inte min grej, det är bara en kul rollkaraktär, vitbalansen beror på att min kompis ställde in kameran, utan att förstå sig på den, och musiken har vi gjort helt själva, varje ton :) kul med lite kritik, särskilt som den var så bra :) 0 Citera
Jonnybravo Postad 1 april 2007 Postad 1 april 2007 Ja, som dem säger i den där smink reklamen eller vad det är, "Det är du värd!" - med kritiken alltså;) 0 Citera
Jonnybravo Postad 2 april 2007 Postad 2 april 2007 fyfan vilken sörja, men jobba på det ehm... det hade ju aldrig skadat att säga vad som var dåligt istället för att bara säga att han ska jobba på det:p 0 Citera
Nicke_92 Postad 5 april 2007 Författare Postad 5 april 2007 Ja, som dem säger i den där smink reklamen eller vad det är, "Det är du värd!" - med kritiken alltså;) ;) och vad gäller den andra kommentaren... sörja, nej! möjligtvis reggaesörja :P 0 Citera
Nicke_92 Postad 5 april 2007 Författare Postad 5 april 2007 fyfan vilken sörja, men jobba på det förresten, varför säger du, men jobba på det om du tycker det är så dåligt? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.