Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har fört över det jag spelat in med min videokamera till moviemaker genom firewire. Nu har jag redigerat klart och vill föra tillbaka den redigera filmen till min kamera. Det är en DV-kamera, om det nu spelar någon roll. Jag har provat att göra det genom moviemaker men när dom säger att det är klart finns det ingenting på kameran. Det är som det var innan. Finns det något annat program man kan använda till det eftersom det inte verkar fungera med moviemaker? Helst ett gratisprogram. Tack på förhand...

Ursäkta om jag skrivit lite slarvig eller konstig, är väldigt trött :p

Jag har också sökt efter liknande trådar men inte hittat något som kan hjälpa.

Postad
Jag har fört över det jag spelat in med min videokamera till moviemaker genom firewire. Nu har jag redigerat klart och vill föra tillbaka den redigera filmen till min kamera. Det är en DV-kamera, om det nu spelar någon roll. Jag har provat att göra det genom moviemaker men när dom säger att det är klart finns det ingenting på kameran. Det är som det var innan. Finns det något annat program man kan använda till det eftersom det inte verkar fungera med moviemaker? Helst ett gratisprogram. Tack på förhand...

Ursäkta om jag skrivit lite slarvig eller konstig, är väldigt trött :p

Jag har också sökt efter liknande trådar men inte hittat något som kan hjälpa.

Är inte säkert men för att de ska funka tror jag du måste ha Dv-in

Postad

Det är som ovanstående inlägg skriver tyvärr så att kameran Måste ha Dv-in, något som tyvärr saknas på flertalet nyare och billigare kameror...

Postad

Har du en dvd-spelare och en dvd-brännare så kan du ju bränna filmen på en dvd-skiva istället. Det blir mycket bättre och då kan man ju ha menyer också. Antar att du tänker köra tillbaka filmen i dv-kameran, koppla in i tv:n och spela in på video. Det blir inte särsilt bra.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...