megawatti Postad 18 mars 2007 Postad 18 mars 2007 Tjenare. idag gick min dag åt helvete! hade satt up kameran och flyttat datorn. Skulle spela in när solen gick up över husen här hemma, men till min förvåning när jag var uppe kl 5 imorrse så ja.. SPÖ regnade det. Så jag undrar ifall jag skulle kunna få, få använda ett av era klipp i en av mina filmer. Max 10 sekunder kanske, filmen är halvseriös humorfilm, Så jag söker ett klipp som ankyter till vår, tex snö som smälter från ett löv, eller när solen går ut mellan några hus. Ja skriv här i tråden ifall ni kan hjälpa mig ut. Handlar max om 10 sekunder i filmen, det vore guld värt!! //mvh Simon. 0 Citera
megawatti Postad 18 mars 2007 Författare Postad 18 mars 2007 Ingen som har ett sådant klipp!? snälla :( 0 Citera
arvid Postad 18 mars 2007 Postad 18 mars 2007 Men snälla, det regnar väl inte varje dag. Regn förresten, är det inte vinter nu? 0 Citera
megawatti Postad 18 mars 2007 Författare Postad 18 mars 2007 Bor i stockholm och jo de spö regnade tills ca 12 då vädret slog om. Hela veckan har de vart sol samt runt 12+ grader. Ifall du kallar de för vinter så vet jag inte. Storuman, klart som %¤# du har de kallt välkommen till jorden. 0 Citera
Fisheye Postad 18 mars 2007 Postad 18 mars 2007 Testa sök upp något sånt klipp. Men sedan om du kan sno de är ju en annan sak. 0 Citera
arvid Postad 19 mars 2007 Postad 19 mars 2007 Jo tack, megawatti! Välkommen till jorden själv! Här är det inte kallt och solen går upp varje morgon. Men det är klart, ibland syns den inte här heller. Jag har ett klipp med månförmörkelsen härom veckan. Kan det det duga? 0 Citera
megawatti Postad 19 mars 2007 Författare Postad 19 mars 2007 Arvid sorry, läste inte dit medelande var rätt fustrerad.. Gå upp tidigt är inte min grej på helger. Trodde du skrev, men de rengnar väl inte idag. Missade varje. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.