anders10 Postad 18 mars 2007 Postad 18 mars 2007 Hej! Har nog tabbat mig ordentligt! Ar utomlands och upptakt att jag stallt in min frus videokamera pa laget Widescreen. Nu ligger jag nog risigt till...!! Vi har inte Widescreen-tv. Betyder detta att vi kan kasta semesterfilmen? Eller det gar att se pa en vanlig tv? Vanligen Anders 0 Citera
Fisheye Postad 18 mars 2007 Postad 18 mars 2007 Hej! Har nog tabbat mig ordentligt! Ar utomlands och upptakt att jag stallt in min frus videokamera pa laget Widescreen. Nu ligger jag nog risigt till...!! Vi har inte Widescreen-tv. Betyder detta att vi kan kasta semesterfilmen? Eller det gar att se pa en vanlig tv? Vanligen Anders Jodå den kommer funka att se på eran tv ändå. Bilden kommer bara bli mindre. 0 Citera
Team_fagott Postad 18 mars 2007 Postad 18 mars 2007 Det kommer funka fint. Det kommer helt enkelt vara en svart kant uppe och nere, som när man ser en långfilm på tv.n. Kan t.om vara riktigt snyggt. 0 Citera
anders10 Postad 19 mars 2007 Författare Postad 19 mars 2007 Tack Gud for det! Och tack for era svar, jag borjade bli smatt orolig. Nu kan jag koppla av och filma vidare. Vanligen Anders 0 Citera
Team_fagott Postad 19 mars 2007 Postad 19 mars 2007 Om du har tänkt att klippa ihop semestern till en film sedan rekomenderas starkt att behålla den i widescreen läge, ananrs kan det bli lite knasigt när du blandar två format. 0 Citera
megawatti Postad 19 mars 2007 Postad 19 mars 2007 Team fagott det är de som är roligt med semesterbilder/filmer alla fel man gör bara för att få saker på bild. Vem vet om 5 år kanske anders är fotograf åt svt eller liknade. :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.