LEIJA Postad 25 februari 2007 Postad 25 februari 2007 Hejje är ny på forumet o hoppas ngn vänlig själ kan hjälpa mig. Jag vet inte vad jag har gjort men nu när jag försöker lägga på effekter så går det bara att göra det på halva bilden. Den högra delen... när jag tex inverterar bilden blir bara den högra delen inverterad... varför??? Jag var inne lite på video pan/crop...vet inte om jag ställt till ngt... hoppas ngn vet... mkt tacksam för svar /Leija 0 Citera
carbe Postad 25 februari 2007 Postad 25 februari 2007 Jag har inte Vegas men jag skulle kunna tänka mig att du råkat dra bilden åt höger... Eller, har det alltid varit så, sedan du fick programmet? Eller när hände det? 0 Citera
LEIJA Postad 25 februari 2007 Författare Postad 25 februari 2007 Som ni ser så är det bara halva bilden som blir påverkad av när jag använder en effekt....jättetrist..:-( 0 Citera
LEIJA Postad 25 februari 2007 Författare Postad 25 februari 2007 ..för svar. Ja jag måste ha råkat gjort ngt..men jag vet inte riktigt hur jag återställer...:-) När jag väljer Video Pan/Crop igen så ser allt normalt ut. Nej det har inte varit så förrän för en kvart sedan... jag ville prova att skära bort en del av bilden så att man skulle komma närmare ansiktet men sedan blev det ngt konstigt. Kanske ska tilläga att jag avslutade allt för att öppna ett nytt projekt och prova men det är likadant även med det nya projektet...så jag måste ha ändrat så att det även påverkar nya projekt.. Ingen som har ngt tips? :-) 0 Citera
carbe Postad 25 februari 2007 Postad 25 februari 2007 Herregud vad du spammar forumet utan att redigera dina inlägg! Jag kanske inte skall säga så mycket, men så mycket gör jag ändå inte... Jo, du har gjort något som sagt. Tips: Läs "Hjälp"/"Help" 0 Citera
Mr.Man Postad 25 februari 2007 Postad 25 februari 2007 Antagligen har du kommit åt knappen för att visa delad skärm ovanför preview fönstret. Den används just för att se med och utan effekt. Detta påverkar inte renderingen 0 Citera
LEIJA Postad 25 februari 2007 Författare Postad 25 februari 2007 Tack Mr.Man du har räddat min helg... det var mkt riktigt det som jag hade kommit åt. Tack igen.. o jag ska använda redigera svar i forts. /Leija 0 Citera
carbe Postad 25 februari 2007 Postad 25 februari 2007 o jag ska använda redigera svar i forts. Haha, det var inte meningen att låta så arg. Lycka till! ;) 0 Citera
LEIJA Postad 26 februari 2007 Författare Postad 26 februari 2007 Tack Carbe.... jag vågar mig tillbaka till forumet..;-) Hann tyvärr inte läsa igenom regler för forumet men det var bra att du sa till om att redigera svar istället för att spamma. Det var så brått med att lösa det hela för måste snart visa upp vad jag gör. Jag gör en liten film om dans o skogsfester.:-) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.