Hans_Parmesan Postad 23 februari 2007 Postad 23 februari 2007 Hej, är det någon som vet var jag kan få tag på "Tekken-ljudet" där en mörk röst säger:"Round one, fight!"? Skulle vara bra om nån kunde fixa det innan 14:00 fredag den 23 februari(idag i skrivande stund). Kan inte göra det själv p.g.a att jag e hos min morsa nu och här har vi inget ljudredigeringsprogram;) Tack på förhud 0 Citera
Java ex Machina Postad 23 februari 2007 Postad 23 februari 2007 måste det vara från just tekken? alla fightingspel sen typ (första) street fighter 2 har ju använt "round one, fight!". Kolla annars altavista, där kan man söka på bara ljud. Säkert nån på nätet som lagt upp det nånstans. 0 Citera
Hans_Parmesan Postad 25 februari 2007 Författare Postad 25 februari 2007 Näe, hittade inget... Verkar dött i den här tråden, nån som har lust att återskapa den ljudeffekten åt mig? 0 Citera
Sonic Postad 25 februari 2007 Postad 25 februari 2007 Varför inte ta typ en Playstation 1-skiva och köra in den idatorn för att hämta sound? Jag har gjort så med Worms. 0 Citera
Hans_Parmesan Postad 26 februari 2007 Författare Postad 26 februari 2007 Det är ju så perfekt att man inte hittar det där gamla skitspelet när man äntligen har användning för det... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.