couscous Postad 22 februari 2007 Postad 22 februari 2007 Hej! Det är så att jag ska gör en musik video. jag tänker använda en animation som jag har gjort i after effects, den rör sig i takt till musiken och ska följa en motion path. Sen när jag ska lägga in denna animation i min material som jag har filmat (4 minuter), har jag blivit avråd att göra allt i after effects. Jag arbetar med premier som klippnings program. Hur skulle ni lösa detta? all hjälp skulle uppskattas! MVH Christian 0 Citera
Ayame Postad 23 februari 2007 Postad 23 februari 2007 Är det en heltäckande animation eller ska det läggas ovanpå ett klipp? Om det ska bara läggas ovanpå så är det väl bara importera klippet till AE och sedan rendrera? Alternativt så kan du väl lägga en Greenscreen bakgrund (eller Bluescreen) bakom animation i AE och sedan ta in klippet i premiere och keya bort bakgrunden? 0 Citera
couscous Postad 24 februari 2007 Författare Postad 24 februari 2007 Det är en liten animation som ska "hänga" ovanför huvudet. Den pulserar i takt till musiken och följer en motion path efter en person. Den är med i hela musik videon. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.