Twizz Posted February 10, 2007 Posted February 10, 2007 Jag har letat men inte hittat något om detta. Jag har ganska mycket brus på ljudet. Men jag lyckades få till det ganska bra i premiere. Men jag har som sagt gjort detta på ett klipp. Nu har jag 60 stycken till kan jag på något enkelt sätt kopiera över inställningarna till alla klippen eller måste jag göra det klipp för klipp? Det var klantigt att inte fixa till det när jag hade en enda stor fil. :( 0 Quote
Rogge Posted February 10, 2007 Posted February 10, 2007 Jag använder Nested Sequences och nestar in tex Sequence 01 och då har jag ju allt ljud i ett spår som jag sedan gör en .wav utav med hjälp av Render and Replace och tar in den i Audition för att fixa ljudet. Du kan även i Effect Controls kopiera ljudinställningarna i ett klipp och kopiera över dom på dom övriga 59 klippen. Du kan också använda Audio Mixer och lägga på effekterna på enskilda spår eller direkt på Master och därmed göra en inställning på hela din Timeline. Audio Mixer och Nested Sequences använder jag mig av. Det är bara att välja vilken metod som du gillar bäst, men att kopiera och klistra in den/dom effekter du gjort på dom övriga 59 klippen är väl det som verkar bäst i ditt fall just nu! :i 0 Quote
Twizz Posted February 10, 2007 Author Posted February 10, 2007 Jag använder Nested Sequences och nestar in tex Sequence 01 och då har jag ju allt ljud i ett spår som jag sedan gör en .wav utav med hjälp av Render and Replace och tar in den i Audition för att fixa ljudet. Du kan även i Effect Controls kopiera ljudinställningarna i ett klipp och kopiera över dom på dom övriga 59 klippen. Du kan också använda Audio Mixer och lägga på effekterna på enskilda spår eller direkt på Master och därmed göra en inställning på hela din Timeline. Audio Mixer och Nested Sequences använder jag mig av. Det är bara att välja vilken metod som du gillar bäst, men att kopiera och klistra in den/dom effekter du gjort på dom övriga 59 klippen är väl det som verkar bäst i ditt fall just nu! :i Tack jag ska testa :) 0 Quote
Recommended Posts