louis cyphre Postad 1 februari 2007 Postad 1 februari 2007 Någon som såg Jade Warrior på Göteborgs filmfestival?! Grym film och riktigt jävla snygg. Finländarna gör så jävla mycket coolare filmer än oss. 0 Citera
e93mw Postad 1 februari 2007 Postad 1 februari 2007 Ohhh.... finsk kung-fu! Chi vs. Sisu... kan det bli bättre? :) Kommer den på DVD möjligen? 0 Citera
Tor nilsson Postad 1 februari 2007 Postad 1 februari 2007 Alltså jag såg den på Göteborgs filmfestival men tyckte faktiskt inte den var så bra. Det första jag tänkte på var att jag höll på att somna för att det var så mycket dialog när jag hade förväntat mig massa snygga fajter som den frame'n som fanns i programbladet antydde. Klart modigt av finländarna att våga göra denna kombinationen men för mig funkade det inte alls och jag ville bara se Hero eller Crouching Tiger Hidden Dragon istället! 0 Citera
Luzer Postad 1 februari 2007 Postad 1 februari 2007 Jag såg den på handels och tyckte den var riktigt bra, hade också problem med att ögonen gick igen men det berodde inte på filmen utan snarare på att jag inte sovit så mycket :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.