Gotesoli Postad 21 januari 2007 Postad 21 januari 2007 Har ni något tips på bra men ändå ganska billig mikrofon? Kan vara vilken som trådlöst eller något stativ mikrofon. Hittills har vi bara spelat in med kamerans mikrofon och det måste bli ändring på det :). Vi pratar om max 1000 - 1500 kr. Det är ju inte så jätte mycket pengar men bara till vidare tills vi senare satsar på bättre. Mvh Jonathan 0 Citera
DeCaf Postad 21 januari 2007 Postad 21 januari 2007 Ska du ha en på bom så skulle jag vilja rekommendera Röde NTG-2. Den ger mycket trevligt ljud i mitt tycke, även om jag nu inte är någon expert. Den ligger dock på ca 2000 kr. Vi hade nån mik för 1000-lappen innan, men det ljudet var verkligen ingen höjdare. Finns för övrigt många trådar om detta på forumet redan, så jag rekommenderar att du söker lite i ämnet. 0 Citera
Christian van Caine Postad 21 januari 2007 Postad 21 januari 2007 Samma fråga är besvarad hur mänga gånger som heslt, sök i forumet. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.