Rodan Posted April 5, 2004 Share Posted April 5, 2004 Hejsan Jag undrar hur man fixar en ruta som har 4 rutor, alltså den är uppdelad i 4 rutor och i alla ser man olika saker, och mellan dom ska det vara någonsorts bakgrund... mvh rodan 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted April 6, 2004 Share Posted April 6, 2004 Jag skulle göra det i AfterEffects för det är det programmet jag äger för sånt här :) Om du har det är det bara att infoga alla fyra bilderna i en composition och skala ner dom så de blir så små att alla syns och bakgrund är bara att leka lite med noise, fractal noise m.m 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rodan Posted April 6, 2004 Author Share Posted April 6, 2004 okej, hade tänkt göra så här Video1| |video2 Video3| |Video4 och i bakgrunden någonsorts video som loopar... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts