philip_rancid Postad 14 januari 2007 Postad 14 januari 2007 hej!. jag arbetar i premiere elements 3.0. det mesta funkar bra mne jga har problem med att spara filmen som en filmfil på datorn. Jag har provat at spara den både som quicktime och windowa media. mna kan också välja MPEG och något med flash. problemet är att klippen hackar, ljudet låter "metallaktigt" verkligen inte original ljudet, och bilden är fel. Som att färger blivit utsmetad. jag tror man skulle kunna kalla det för pixel-fel. någon som vet vad jag ska göra? några fininställningar? tacksam för svar 0 Citera
Headman Postad 14 januari 2007 Postad 14 januari 2007 byt program, har aldrig själv använt Premiere Elements 3.0 och aldrig varit med om något liknande själv, testa Pinnacle program, bra för nybörjare Fast det kan vara ett problem med inställningar, du kan ju testa titta på inställningarna där du sparar filmen, men datorn kanske bara tar PAL film och därför kanske din dator inte tar utlänsk video Codex, men det har jag själv svårt och tro, testa Pinnacle istället mindre problems! //Johannes 0 Citera
Max_H Postad 14 januari 2007 Postad 14 januari 2007 Har inte Elements här, men det låter som om du komprimerar alldeles för hårt. Var kommer originalet ifrån - DV eller ngt annat? /Max 0 Citera
philip_rancid Postad 16 januari 2007 Författare Postad 16 januari 2007 ja, det kommer från dv-band 0 Citera
Headman Postad 17 januari 2007 Postad 17 januari 2007 Det kan vara nå fel på program varan testa instrallera om video redegerings programmet //Johannes 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.