taktikal Postad 1 januari 2007 Postad 1 januari 2007 jag vet att det är lite skillnad mellan den äldre och den nyare modellen. jag har tänkt att köpa den nyare modellen eftersom dvx100a inte säljs längre. jag vill bara vara säker på att den nyare inte är sämre på något sätt. för alla filmer jag hittar som är filmade med dvx100 är filmade med just den äldre modellen. har inte hittat någon alls som är filmad med den nyare. vad säger ni ? 0 Citera
taktikal Postad 1 januari 2007 Författare Postad 1 januari 2007 tillägga också att modellen jag kanske ska köpa heter AG-DVX102BE 0 Citera
Peter Postad 1 januari 2007 Postad 1 januari 2007 det är lugnt, den har massa små förbättringar. vad jag minns enda de tagit bort är timelapse, dvs kameran går en sekund i intervall på 1 2 5 minuter. orsaken var att de förbättade bandmekaniskmen. 0 Citera
taktikal Postad 1 januari 2007 Författare Postad 1 januari 2007 allright.. det skulle ijuförsig vara kul att använda.. om man vill filma en snabb solnedgång eller liknande.. 0 Citera
Peter Postad 1 januari 2007 Postad 1 januari 2007 javisst. men det är ca 60 förbättringar, varav typ 10 är klart märkbara... 0 Citera
taktikal Postad 1 januari 2007 Författare Postad 1 januari 2007 cool.. jag sitter och ska köpa kamera.. och det blir nog en ny dvx-100 kolla in det här förresten: det e filmat med en dvx100 http://www.rimeligok.no/hveranda-comp.mov sanslöst snyggt.. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.