Ulusockin Postad 26 december 2006 Postad 26 december 2006 Har problem nar jag anvander AE. Kvaliten forsamras alltid efter att jag renderat, undrar om jag har valt fel installningar eller att AE alltid drar ner kvaliten pa filmklippen... 0 Citera
3on Postad 26 december 2006 Postad 26 december 2006 har samma problem.. Vet ej vad det är för fel. Någon som vet? 0 Citera
precision motion Postad 27 december 2006 Postad 27 december 2006 Kan du berätta lite mer om hur du går tillväga när du renderar projekt och till vilken fil m.m. 0 Citera
Ulusockin Postad 27 december 2006 Författare Postad 27 december 2006 Renderar till avi filer. I settings staller jag in allt pa de hogsta vardena. Installerade aven nagot som heter gridiron nucleo som skull halla kvaliten uppe vid renderingar. funkar inte... 0 Citera
carlsson.ola Postad 27 december 2006 Postad 27 december 2006 välj först media for windows (avi)... Gå in på format settings (eller nåt)... och välj DV windows bland de olika decodrarna du kan välja... blev bättre för mig iaf. 0 Citera
Max_H Postad 27 december 2006 Postad 27 december 2006 Nucleo höjer inte kvaliteten på materialet - möjligen kvaliteten på arbetet... ;) Men den informationen fick du av Gridiron när du köpte den antar jag? Men lättast, för jag antar att du kör DV, är att i "Render Que" välja de snabbval för DV som finns "förbakade" (de små triangelmenyerna). Om du inte vill ha det som uncompressed eller liknande. /Max 0 Citera
Ulusockin Postad 28 december 2006 Författare Postad 28 december 2006 tackar. far se om det funkar battreutan gridiron. 0 Citera
Max_H Postad 28 december 2006 Postad 28 december 2006 Det "enda" Nucleo gör är att optimera användningen av dubbla processorkärnor eller datorer med dubbla processorer (Nucleo Pro gör iofs en hel del mer...). För kvaliteten spelar det ingen som helst roll. /Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.