Gå till innehåll

Pinnacle studio 9


Cabaooman

Recommended Posts

Jag har inte testat det själv, men jag skulle nog vilja säga att det inte är värt pengarna. Det finns visserligen nya funktioner som man skulle vilja ha, men mitt förslag är att du "sparar" dina pengar och satsar på något "proffsigare" grogram i framtiden.

 

Pinnacle är ju ett bra program i början, men efter ett tag när man vill testa yttligare saker så sätter studio stop. Jag hadde studio 7 i början av min dataredigering, men när jag ville göra en film så kunde jag inte ha vissa saker för jag inte kunde göra dem på datorn. Som sagt, man har det i början men inget att satsa på att redigera med livet ut direkt :P

Länk till kommentar
Share on other sites

Ok jag ville bara se om det var bättre! jag ska nämligen skriva lite om den i skolan:D. Skälv ska jag snart köpa ett nytt redigeringsprog funderar lite på Avid, premiere lr något annat. vet inte riktigt vilka föroch nackdelar de har i detta skede!

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Version 9 ersätter version 8, det som i huvudsak är nytt på version 9 är: stöder 16/9 format, surround mixning av ljud, förbättrad DVD-bränning med bl.a. fler menyer, brusreduceringsfilter för bild och ljud, grafisk EQ för ljud, klarar att göra filmen i Windows Media 9-format, fullskärmsvisning m.m.

 

 

http://www.cyberphoto.se/videored/studio9pr.php

 

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...