Eva Posted March 22, 2004 Share Posted March 22, 2004 hej. jag har köpt en DV Kamera . men jag får inte den att funka i Pinnacle. har en Usb och en Dv kontakt på min kamera. har det någon betydelse. har bara usb kabel. den andra köps separat?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted March 22, 2004 Share Posted March 22, 2004 För att föra över film behöver du en firewire kabel. Har du en firewirekort på din dator? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted March 22, 2004 Author Share Posted March 22, 2004 okey. tror jag hänger med! jag kolla in det där programet AlamDV finns det något liknade program för Specialeffekter till min film? vill inte lämna ut konto Nr å sånt. trodde det gick att skicka efter å få hem.. värkar jobbit. Eva. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted March 22, 2004 Author Share Posted March 22, 2004 jag har inte ett sånt kort men det får jag fixa. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted March 23, 2004 Share Posted March 23, 2004 Ett firewire kort kostar nån hundralapp. Kolla om du får med kabel eller får köpa det seperat. Tror inte där finns nåt direkt liknande AlamDV i samma prisklass, sök på Specialeffektsforumet eller starta en ny tråd där. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts