kalle112 Postad 11 december 2006 Postad 11 december 2006 Jag har ett videoklipp i datorn som jag importerat från videokameran och lagt på effekter. När jag sedan förde över den till DVDn så att jag kan titta på den i TVn funkade det inte. Jag hör musiken men videon blir väldigt trög. Den visar en frame, fastnar där i väldigt lång tid innan den byter till en annan frame (längre fram i filmen) där den också fastnar väldigt länge. Vad beror det på. När jag exportera filmen valde jag "Pal streaming 720x576". Vet inte så mycket om format och så tyvärr men det är vad jag känner till om filen i alla fall... 0 Citera
Pehrbau Postad 11 december 2006 Postad 11 december 2006 Vad har du för editor? Välj det alternativ som säger DVD MPEG2 eller något liknande. Inte PAL streaming som är avsett för Internet. 0 Citera
simonrahnster Postad 12 december 2006 Postad 12 december 2006 Om vi antar att du har premiere pro och du säger att du lagt på mycket effekter så kolla här. Med tanke på att du inte skriver så mycket detaljerat är det svårt att ge svar. http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=8621 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.