neolit Posted December 11, 2006 Posted December 11, 2006 Hej igen Hoppas att det här "svaret" gör att ämnet hamnar högst upp så att ni kan läsa den och kanske hjälpa mig med mitt problem. Jag har laddad ner (äntligen) en tryout version av Nero (den senaste) och försökt att bränna ner video (mitt bröllopsvideo). Det som blir av det är, att c:a var femte sekund försämras upplösningen (under en halv sekund) och blir helt så som det ser ut när det är dåligt upplöst (digitala rutor). Alltså det hela uppträder under kanske mindre än en halv sekund. Det ser ut som att den dåliga upplösningen uppträder "pulserande". Jag har testat att bränna det som avi.fil, som Nero i sin tur konverterar till DVD och har testat att bränna det som mpeg.fil. I båda fallen har det uppträtt likadant. Om det är någon som sitter med svaret/lösningen, shoot, för jag behöver det verkligen. vh/ Neo 0 Quote
FarfarMOV99TD Posted March 29, 2007 Posted March 29, 2007 Låter märkligt, pröva att ladda ner annan testversion eller instalera om samma. 0 Quote
gorse Posted March 29, 2007 Posted March 29, 2007 Kan det vara buffer underflow? Prova att bränna "sakta", typ 4-6 ggr farten och ha fritt med resurser i datorn (lite program igång). 0 Quote
Recommended Posts