J0AKIM Posted December 10, 2006 Posted December 10, 2006 Hej Jag ska beställa en Canon XM2. Men på sidan som jag ska beställa finns det 2 olika typer kameror. Vilken av följande ska jag beställa, den ena är väl kanske pal och den andra ntcc men det står inte vilken som e vilken Canon DM-XM2 Canon XM2 ??? Tack på förhand 0 Quote
jbergman Posted December 10, 2006 Posted December 10, 2006 DM-XM2 och XM2 är samma sak. Ingen skillnad alls. Jag vet inte vad återförsäljaren menar när han saluför kameran under olika namn... Vilken sida är det? /Jakob 0 Quote
J0AKIM Posted December 10, 2006 Author Posted December 10, 2006 DM-XM2 och XM2 är samma sak. Ingen skillnad alls. Jag vet inte vad återförsäljaren menar när han saluför kameran under olika namn... Vilken sida är det? /Jakob Addres: http://www.digicom.nu/products/search.asp?q=Canon+XM2 0 Quote
jbergman Posted December 10, 2006 Posted December 10, 2006 Okej, de har bara lagt in produkten under både det fullständiga namnet (DM-XM2) och det allmänt använda namnet (XM2). Beställ vilken du vill, för det är ändå samma kamera du får. /Jakob 0 Quote
Recommended Posts