Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tjenare, letar efter en reklam då en person (Kille) går runt i en matbutik med två miniatyrer av sig själv på axlarna, en som ängel och en som djävul har jag för mig, och han går runt och ska välja matvaror, djävulen slår i en skylt i slutet, det är låten som är i bakrunden som jag ingentligen är ute efter, någon vet vilken jag menar?? (är inte den bästa på att beskriva hehe)

Posted
jag skulle säga att du frågar dom på http://reklammusik.se/ dom kan nog ge ett bättre svar och kanske snabbare... (om du inte redan gjort det)

men det finns nog någon här som kan det där... jag vet precis vilken du menar men inte låten... :)

Är det så att man får använda sig av denna musik själv som finns på den sidan?

Posted

det var hemköp som hade gjort reklamen och låten var the Mills Brothers - I heard, riktigt grym låt! och det gäller samma rättigheter på musiken på den sidan som på "vanlig musk" antar jag.

Posted

när jag var inne på sidan första gången så var det på jobbet och kunde inte se att det var filmrutor man skulle se i. Jag fick intrycket av att det var en sida full med mp3'or på reaklamfilmsmusik. men nu är jag med igen =)