J0AKIM Postad 29 november 2006 Postad 29 november 2006 Hallå alla! Går i tankarna om att köpa ny video kamera. Kommer att anväda min videokamera enbart under vintern så jag är mycket beroende på att kameran levererar bra kvalite och färger även när vädret är mörkt och grå aktigt, Och jag har funderat att löpa en videokamera i prisklassen 10 - 20 000. Men jag vet inte om man ska köpa en hd tv kamera eller en vanlig dv 3ccd? Har kolla lite på dom hära: Sony HDR-HC3 Canon XM-2 Panasonic NV-GS500 Eller om någon annan har nått annat bra allernativ Men vill helst ha en kamera med hantag som den dära ovannända canon har. hoppas ni kan hjälpa mig med detta problem så jag inte köper grisen i säcken Tack på förhand 0 Citera
Swe__ Postad 29 november 2006 Postad 29 november 2006 Känns som att det här ligger i lite fel forum 0 Citera
Pace Postad 2 december 2006 Postad 2 december 2006 Tråden flyttad från Diskussioner. Känns som att det här ligger i lite fel forum Rapportera inlägget i stället för att skriva i tråden då. 0 Citera
KDA Postad 2 december 2006 Postad 2 december 2006 Pace! Tolkar jag undertexten fel eller?? Trodde det var ett seriöst forum!!! KDA 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.