Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej! Jag använder för tillfälligt Pinnacle Studio plus version 10 Titanium edition.

Vet ni något program som är bättre och vart man kan köpa det?

Tack på förhand. :)

Postad
Hej! Jag använder för tillfälligt Pinnacle Studio plus version 10 Titanium edition.

Vet ni något program som är bättre och vart man kan köpa det?

Tack på förhand. :)

Vad är det du vill göra men inte kan med "Pinnacle Studio plus version 10 Titanium edition"?

Postad

T.ex. dölja ansikte i en video, och sen så vet jag inte hur man kan få ett klipp att spola tillbaka sig och sedan fram igen som vanligt under uppspelning.

Postad

Om du vill vara "seriös" räcker det nog inte med någon tusenlapp. Sony Vegas 7.0 är min egen favorit men då får du räkna med att lägga ut nånstans runt 4000:- Adobe Premiere är väl det lite bättre programmet, dock lite svårare att lära sig och kräver bättre dator, men det kostar runt 15 000. Men om du har ett aktiverat CSN-kort får du det för 4-5 000 får jag för mig, sök på csn-kort på forumet.

Postad

Vegas är en bra rekommendation... prisvärd, inte så ssvårt att lära sig, grymma ljudjusteringar... har själv 7.0 änvänder det mer än adobe premiere...

//Ponaaba

Postad

Titta gärna på Adobe Premiere Elements 2.0 Svensk version

Adobe är en klass för sig, ingår oftast i många andra program.

Själv köpte jag Photoshop Elements 4.0 och Premiere elements 2.0 för 1440:- på Scandinavian Photo, finns kanske billigare?

Postad
Titta gärna på Adobe Premiere Elements 2.0 Svensk version

Adobe är en klass för sig, ingår oftast i många andra program.

Själv köpte jag Photoshop Elements 4.0 och Premiere elements 2.0 för 1440:- på Scandinavian Photo, finns kanske billigare?

Ja om du är student så kan du köpa det för ca 950:- på http://www.csn-kortet.se.

Okej tack. Men vart kan man köpa Sony vegas 7.0 då?

//Seb//

http://www.scandinavianphoto.se kan du köpa det!

/Jesper

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...