Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är det inget fel med effekten då? Eller måste det vara något fel med renderingen...

Hm, kolla inställningarna en gång till. Du kanske har valt att rendera på något konstigt sätt. Om jag hade varit du (vilket jag inte är) så hade jag provat alla renderingsalternativ som inte verkar allt för dumma.

Postad
Är det inget fel med effekten då? Eller måste det vara något fel med renderingen...

Hm, kolla inställningarna en gång till. Du kanske har valt att rendera på något konstigt sätt. Om jag hade varit du (vilket jag inte är) så hade jag provat alla renderingsalternativ som inte verkar allt för dumma.

Inget fel på effekterna, då hade jag sett de i RAM Previewn ju.

När man renderar i Lossless Microsoft AVI så ska ingenting ändras ju, men de verkar de göra, har ingen aning varför. Har dessutom provat rendera i både 8,16 och 32 bpc, men inget verkar funka. Har renderat lightsabers förr och då har de blivit perfekt men aldrig 2 i samma bild, vet inte om de har ngt med det och göra.

Postad

Okej, jag förstår ingenting om alla konstiga format måste jag säga. Själv sparar jag i Microsoft DV AVI för att bränna på dvd, wmv för att lägga ut på hemsidan och mpg för att spara på datorn. Mer fattar inte jag...

Men jag borde kanske läsa på lite! :)

Postad
Okej, jag förstår ingenting om alla konstiga format måste jag säga. Själv sparar jag i Microsoft DV AVI för att bränna på dvd, wmv för att lägga ut på hemsidan och mpg för att spara på datorn. Mer fattar inte jag...

Men jag borde kanske läsa på lite! :)

Haha, kanske. :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...