Swishahouse Postad 23 november 2006 Postad 23 november 2006 Det blir fel när jag renderar min film i AE (tar bara "Make Movie") så de blir en AVI. Jag har lånat Ryan Wiebers film för att träna lightsabers och jag skulle nu rendera hela men när jag renderar bli de såhär: http://img235.imageshack.us/img235/2559/pdvd003ss8.png Någon som vet vad jag gör för fel ? 0 Citera
carbe Postad 23 november 2006 Postad 23 november 2006 Är det inget fel med effekten då? Eller måste det vara något fel med renderingen... Hm, kolla inställningarna en gång till. Du kanske har valt att rendera på något konstigt sätt. Om jag hade varit du (vilket jag inte är) så hade jag provat alla renderingsalternativ som inte verkar allt för dumma. 0 Citera
Swishahouse Postad 23 november 2006 Författare Postad 23 november 2006 Är det inget fel med effekten då? Eller måste det vara något fel med renderingen... Hm, kolla inställningarna en gång till. Du kanske har valt att rendera på något konstigt sätt. Om jag hade varit du (vilket jag inte är) så hade jag provat alla renderingsalternativ som inte verkar allt för dumma. Inget fel på effekterna, då hade jag sett de i RAM Previewn ju. När man renderar i Lossless Microsoft AVI så ska ingenting ändras ju, men de verkar de göra, har ingen aning varför. Har dessutom provat rendera i både 8,16 och 32 bpc, men inget verkar funka. Har renderat lightsabers förr och då har de blivit perfekt men aldrig 2 i samma bild, vet inte om de har ngt med det och göra. 0 Citera
carbe Postad 23 november 2006 Postad 23 november 2006 Okej, jag förstår ingenting om alla konstiga format måste jag säga. Själv sparar jag i Microsoft DV AVI för att bränna på dvd, wmv för att lägga ut på hemsidan och mpg för att spara på datorn. Mer fattar inte jag... Men jag borde kanske läsa på lite! :) 0 Citera
Swishahouse Postad 23 november 2006 Författare Postad 23 november 2006 Okej, jag förstår ingenting om alla konstiga format måste jag säga. Själv sparar jag i Microsoft DV AVI för att bränna på dvd, wmv för att lägga ut på hemsidan och mpg för att spara på datorn. Mer fattar inte jag... Men jag borde kanske läsa på lite! :) Haha, kanske. :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.