torr Postad 8 mars 2004 Postad 8 mars 2004 gjorde i skatefilm i somras, spelade in under 2 dagar, redigerade på en kväll. inte så ambitiöst precis men jag tycker den blev helt ok. innehåller även lite nattlig kulspelning i slutet. är ca 7 minuter tror jag och tar 130 mb formatet är SVCD så du behöver nått program typ windvd eller powerdvd för att se den, eller möjligtvis en svcd-codec för win mediaplayer.. filmen hittas på http://213.112.221.163/~torr/Early.Summer.Skating.SVCD.2003-ToSHO.mpg (högerklicka, spara som) 0 Citera
torr Postad 9 mars 2004 Författare Postad 9 mars 2004 som sagt, inget jag lade ner tid på.. spelade in och klippte ihop i den ordning jag spelade in :> servern e en vanlig bbb 10mbit 0 Citera
Twizz Postad 18 mars 2004 Postad 18 mars 2004 Först och främst bra att du la upp filmen. Det var som sagt du borde ha tänkt på lite coola vinklar i vissa scener. Sen snabbt upp många scener. Sen är man ju bortskämd att det ska finnas lite jackassgrejer i alla såna här filmer oxå. :D 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.