Susjo Posted March 8, 2004 Share Posted March 8, 2004 Hej Kan någon vänlig själ hjälpa mig? Jag har precis börjat ett jobb där jag skall göra videofilm/information om gymnasieutbildning - Vad bör manuset innehålla? Jag kommer att filma elever på skolan, ute på företag, men också personal på företagen. Susjo 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
generalwinter Posted March 9, 2004 Share Posted March 9, 2004 både dom dåliga siderna och dom bra siderna om gymnasit 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daybreak Posted March 10, 2004 Share Posted March 10, 2004 Ehh. Du kanske inte skulle fått det jobbet om du måste fråga... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
big_evert Posted March 13, 2004 Share Posted March 13, 2004 För att locka folk från andra städer så kan du ju ha med lite fakta om staden där gymnasiet ligger i....vad finns det att göra där? Finns det lägenheter och vad kostar dem? (för dem som vill flytta dit) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts