gabrielborner Posted November 12, 2006 Posted November 12, 2006 Hej! Min Canon 814XL electronic fungerar dåligt. Filmhastighetsknappen är trasig, dvs det fungerar endast att ta enstaka rutor och när man byter till 9 el 18 fps fungerar inte detta. Övr funktioner OK och nya batterier. Vad kan vara fel? Vem i Skåne el Sverige är bra/intresserad av att laga/serva super 8 kameror? MVH,gabriel 0 Quote
Uppsala BildTeknik Posted November 12, 2006 Posted November 12, 2006 Jag tror att det blir svårt (om inte omöjligt) att hitta någon som kan laga en Canon super8 kamera. Beaulieus super8kameror är i princip de enda som man kan hitta service till, där har vi Björn Andersson som är känd över hela världen. Folk från USA skickar sina Beaulieu kameror hit till sverige till Björn. Det är nog bara att hitta en annan kamera och lägga den trasiga kameran på hyllan/soptunnan. 0 Quote
Rolle_B Posted November 13, 2006 Posted November 13, 2006 Hej Gabriel Skriv ett privat PM till mig. Mvh: Rolle 0 Quote
Uppsala BildTeknik Posted November 13, 2006 Posted November 13, 2006 Hej Gabriel Skriv ett privat PM till mig. Mvh: Rolle Lagar du Canon kameror? Vore bra att veta om någon annan frågar efter service. :) 0 Quote
Recommended Posts